Make your own free website on Tripod.com
Home | Songs! | Baby Pics | Hilarious Quotes | My Favorite Movies | Favorite Foods | Hot Guys! | Shout Outs | Things That Piss Me Off | GOOSEY! Just go here... | Random Things | Annoying Jokes | Benjamin Mckenzie | Cheese Wheel | Good Quotes | Things That I love "Natural Highs"
Shout Outs
Pretty Peanut The Great

My 8th grade kirby Friends:

Corinne-I love partying with you in study hall! My chachcula!
 
Matt- Omg you are soo aweomse...Youo hold and squeeze a little tooo long tho...Eww that sounds wrong. I meant when you hug me.
 
Audrie- I cant believe that son of a bitch who took that pic of River! We are gonna hunt that motherfucker down and kill him!
 
Alex B- Damn you are smart! Thank you for being so understanding and listening to me complain when I am sad! I love ya man!
 
Lizzie- Dirt bike riding! Yay.
 
Paulina- You are the sweetest girl and you are gorgeous!
 
Zach- You are very smart, funny and sooo completely entertaining.
 
Sarah- Rock climbing! You rock girl!
 
Bonnie- Omg you have such an amazing talent, you will get so far in your career either singing or acting.
 
Sally- I love you sooo much!!!!!! You are soo awesome!
 
Aaron- Holy shit you are smart!
 
Rachel- You are awesome. You are very nice and very smart.
 
Alex K-We are awesome snowboard buddies! Thank u for pushing me to go off those jumps! I had sooo much fun with u in tahoe.  "Woooo....A buuuh"
 
Jessica- Walken Talken Dictionary! Hehe You are soo sweet. I love you Jessica! I can tell you anything! Thank you for always being there for me.
 
Tianna- You are sweet!
 
Negine- I love you! You are soo awesome! SOCCER!
 
Eli- "Popeye the sailor man *toot toot*"
 
Lily- You are such a ragin lesbian!
 
Mitchell- Flex mitchell FLEX! Speedo! You are awesome, and very understanding when I need to talk to someone about something personal.
 
Zach S- You are so shy and so sweet! You give awesome hugs!
 
Adam- We need a MOOSE!
 
Maro- Live free, die captured.
 
Anthony- "Yes, hes so sexy, I wan't to bang him up the butt" "Stop dropping the F bombs!" PD!
TBWCMABBD! Lmao!!
 
Micah- You are SO smart also.
 
Sean- Stop staring.
 
Karen- You are nice, even though you can be different around your friends.

I love Kirby. I hope I can go to kirby next year!!